Serap_kartal5 Hamile olduğumu öğrendiğimden beri içimden hep kız geçiyordu .Doktorum 16 haftam da erkek olduğunu söyledi. İnanın içimden hep kız geçiyor niyedir bilmiyorum🙄Rabbim herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏
Ftsrkn Serap_kartal5 bende aynı durumu yaşadım ama erkek olduğu kesinleşti. Allah sağlıkla sıhhatle versin inşallah
Yagmur00 Serap_kartal5 benım de we esimin de hep erkek ılk ogrendıgimden. Beri oglum diye sewıyoruz sonra ogrendık erkek miş
MelisaMila Serap_kartal5 Ben de hep kız hissettim. 11. Haftada %85 erkek dedi doktor. Her defasında soruyordum. 20 haftada ayrıntılı usg ye gittiğim prof a da dedim erkek diyorlar ama kız gibi sanki. O da bana hissettiğine değil gördüğüne İnan dedi ve gösterdi bak erkek annesi diye 😂zoom yaptı.