Ysmnkzz Merhaba, bu ay folik asit kullanimi icin son olcak, vitamin olarak öneriniz varmidir? Ya da Regenesis Max kullanip hakkinda bilgi sahibi olan varmi? Tesekkurler.
Hilaldemirrr Ysmnkzz ben kullandım canım folikasitten sonra 80 90 TL kusur du bitirince kan ilacına başladım ama baya etkili OMEGA vitamin vs içeriyor gucel bı takviye
Karanimo Bende folik asitten sonra buna başladım doktorum başlattı yani. 36 haftalığım hala kullanıyorum bence çok faydalı. Tek bir ilaçta hepsi var ekstra başka vitaminleri gerek kalmıyor
Humeyrasmsk https://imgyukle.com/i/ZXORR Bende bunu kullandım gerçekten vücudun ihtiyacı olan bütün takviyeler var bunun sayesinde bebeğimin kilosu gelişimi hep önde gidiyor