Papatya_38 Yarına genel anestezi sezeryan olacağım çok heyecanlıyım korkuyorum biraz cesarete umut dolu hikayeye ihtiuacim var 🤭❤️
Bankacianne48 Papatya_38 bünyeye göre değişir genel anestezide uyanınca ilk iki saat falan zor oluyor yapabilirsen spinal yap onu tecrübe etmedim ama spinal olanlar memnun genelde
tospigim07 Papatya_38 bende yarn oluyorum sezaryen spinal istedim özellikle ilk doğumda spinal olmuştu çok rahattı umarm bu da öyle.olur 🥰
Derinkrc Papatya_38 Korkulcak bişey yok canım bende 17 gün sonra 2. Sezeryenimi olucam bu da genel olucak. Kendini strese sokma uyuyp uyanıcaksın. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. En iyisi genel anestezi zaten