Boncuk123 2609nrgl kuruma çizgisi değildi bence kimyasal geçiriyor olabilirsiniz. Umutlandırmak istemem ama arkadaşım 3 gün bildiğin regl olmuştu ertesi ay doktora bi gittik bebeği görmüştük
Powergirls Merve_ylmz gebelik testi yaptım canım yeniden negatif bu sefer kan da perşembe vermeyi düşünüyorum formalite oda hamile değilim biliyorum
Xsedaa https://imgyukle.com/i/brz6P testime bakarmisiniz dun aksqm yaptim tek cizgi idi sabqh ise boyle oldu yardimci olurmusunuz lutfen🙏🙏
Fadmet Xsedaa benim bildiğim kadarıyla testlerde belli bir süre sonra oluşan çizgiler dikkate alınmamalı. Mesela benim kullandığım testte yazıyordu şu dakikadan sonraki sonucu dikkate almayın diye