Yumurtlama günüm ()06.09.21)
Adet günüm bugün yani ()19.09.21)
Dün erken gebelik testlerinden bir tane yaptım ve ikinci çizgi orta silik pozitif çıktı. Adetten 1 hafta önce sonuç verdiği halde bende orta derece de silik çıktı üstelik adet günümde. Bu hcg değerimin çok düşük olmasıyla mı alakalı? Bu sabah normal kaset test aldım erken sonuç vermeyen onu sabah yapmama rağmen zar zor gördüm ikinci çizgiyi.
Ne düşünüyorsunuz kan vereceğim birkaç gün sonra ama tedirginim