ElaMom123 Herkese merhaba, 22 haftalık hamileyim ve detaylı ultrasyon muayenesinde doktor rahim ağzında açılma olduğunu gördü, evde sürekli yatmam ve progestan kullanmam gerektiğini söyledi :( başına böyle bir durum gelen var mıdır?
evlatkokusu0806 ElaMom123 yat canım yemek falan bile dikkat et hiç yapmamaya çalış bende yatıyorum ama bekar olsak neyse de mecbur kalkıp bişeyler yapıyorum ama hiç yapmamaya çalış
Ftsrkn ElaMom123 geçmiş olsun canım detaylı ultrasonda nasıl gördüki açılma olduğunu. Afedersin alttanmı muayene etti yoksa ultrasonda görünüyomu
Veraay60 ElaMom123 kontrolünüze kadar dikkat edin bişey olmaz inşallah. Birde iğne verseydi keşke ben iğneyi vurulunca vajina içi inanılmaz setleşiyor çok işe yarıyor gerçekten 🌻 korkmayın bişey olmaz Allah’ın izniyle 🌻🌻
ElaMom123 evlatkokusu0806 2 gündür yatıyorum wc ve yemek yeme dışında ama gerçekten çok zor bir durummuş haftaya tekrar bakılacak inşallah çok uzun sürmeden normale döner :(
evlatkokusu0806 ElaMom123 bana doğum yapan bir kadın ayaklarını havaya uzatarak yat dedi yani ayaklarının altına yastık koy canm ilacı aksatma ben gece 1 de ve öğlen 1 de kullanıyorum dışarı falan çıkıp gezme lütfen
ElaMom123 evlatkokusu0806 yok canım evdeyim hep bana da doktor sabah öğle akşam 200mg verdi fitil şeklinde kullan dedi sana da çok geçmiş olsun inşallah sağ salim alırız bebişleri kucağımıza💗
ElaMom123 Ftsrkn ultrasondan sonra en son açılma olup olmadığına bakmak için alttan muayene etti o zaman farketti canım
ElaMom123 Beyza58 kısa dedi ama uzunluğu söylemedi canım haftaya sorucam. Sadece ultrason raporunda böyle bişey yazıyor. Serviks : 15+ 25mm Internal Os : y formunda 10 mm açık Adneksler : N
Beyza58 ElaMom123 benimkide 25 mm di canım doktorum sınırdasın demişti.1 aydır ilaç ve iğneyle biraz düzeldi çok şükür.ama ben yatıyorum hep iş yapmıyorum sende yatabildiğin kadar yat
Baharozdemir @ElaMom123 14 hf iken serkulaj oldum ama bu sebepten dolayı iki gun once ikinci kez serkulaj oldum ben de 21+4 um, wc ye kalkıyorum sadece, dr gerek duyarsa serkulaj atabilir hic korkma ama perinatologa gitmeni öneririm bulunduğun ilde var ise.
ElaMom123 Baharozdemir ankarada yaşıyorum haftaya tekrar kontrolüm var ona göre bir yol çizecek doktor sanırım. bakalım inşallah ilerlemez hiçbişeye gerek kalmaz :( size de çok geçmiş olsun