arelveannesi Cann eğer dikiş atılmasaydi bebeği kaybediyoduk 21 haftada atıldı dikişim benim kese aşağı inmiş doğum başlama pozisyinuna gelmişti hic bişey hissetmiyosun zaten bayiyolar 15 dklik falan bı işlemdi tabi dikisten sonra kalkmak yok sadece tuvalete kalkiyorum yemeğimi bile yatarak yiyorum çok şükür bı sıkıntı yaşamadım ağrı sizi bişey olmadı 31 haftalık olduk şuan çok şükür 36 37 ye kadar ön verdi doktor o zamanlar da alicaklar bebeği korkma yani dikişte bı sıkıntı olmuyo tam tersi bebeği tutan tek şey o oluyo her doktora gitmemde doktor bakio bizimki hep aşağıda erken gelmek istiyo ve doktorda Dior bitek dikiş tutuyo die