Kızlar selam, beşik seçiminde çok kararsızım. Aslında internette ki yorumlarda anne yanı beşiği daha çok tavsiye edilmiş. Sizler ne önerirsiniz? Hem de marka konusunda Pek bilgim yok. Küçük bir şehirde yaşıyorum. Alışveriş merkezi yok internetten almayı düşünüyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Hangi markayı önerirsiniz? Bir de anne yanı beşiği kullanışlı olur mu? İlk bebeğim acil yardım lütfen…