Kayra_2362 Adetime 10 gun kala kramplar başladı mide bulantıları aniden giren sancılar 1 hafta kalada kahverengi lekelenme oldu sonraki günde sabah adet sancılarıyla uyandim normalde bende hiç lekelenme olmazdı uyandığımda çok açık pembe renk leke geldi sonra koyulaşıp çoğaldı dün test yaptım önce silik çıktı sonra dağıldı şimdi uyaninca tekrar yaptim o silik cizgi çıkmadı ve adetim de 3 gün sürdü şuan bitmiş durumda annemde abimin grbeliginde 2 3 gün hasta oluyomuş ilk 3 ay sizce bende gebe olabilirmiyim
evlatkokusu0806 Kayra_2362 canım ben okumadım başlığı okudum sadece inşallah rabbim bebiş verir sağlıkla ama biz kan testi değiliz kuzum rabbim nasip eylesin
gokcekocyigit07 Dualarım seninle arkadaşım, seni cok iyi anlıyorum ama bu kadar stres sana sadece zarar verir, akışına bırak, kan ver gel, hakkında her şeyin hayırlısı olsun, lütfen artık sakin ol👋