BetulGunduz29 Arkadaşlar selam, gebelikte saçına kuaförde boya işlemi yaptıran var mı veya yapmanın bir zararı var mı 30. Haftadayim
Gamzeparlak1 BetulGunduz29 beyazlarım için organik boyayla evde boyuyorum. Gerçekten çok süs için değil aşırı beyazım var eşim çok rahatsız oluyor,seyrek saçlı olduğun için dipleri boyamazsam kel gibi görünüyor bı nevi mecburiyet.ama yine de iyice açılana kadar bekliyorum sık sık boyamam.
gokcekocyigit07 Kimyasal boyalar zararlı ancak doktorunuz onayı ile bitkisel boya ile boyayabilirsiniz
symyldrm Doktorumun izni ile boyattım bir sorun yaşamadım hatta doğumdan önce tekrar boyatmayı düşünüyorum