BurcinBeyhan İyi geceler güzel anneler 35+ 3 haftalığım🙏🏻 Acil bilgiye ihtiyacım var bu saate 😕 Kolumu bi böcek ıstırmış.. şişti kızardı ve etrafı çok az sıszlıyor yapmam gereken bişey var mı.. aklıma getirmek istemiyorum ama korkmam gerekmiyorum olmalımı
Busraela BurcinBeyhan doktorunun telefonu varsa bir sor bence veya hastanenin aciline git ne olur ne olmaz
BurcinBeyhan Busraela offf bu saate içime sinmedi de açıkcası aramak eşimi bekliyorum gelsin inşallah olmaz ama kötü ilerlerse acile gideceğim sanırım buz koydum...