evlatkokusu0806 Suyun geldiği nasıl anlaşılıyor birde uyurken bile hissediliyor mu bardaktan boşalırcasına mı geliyor nasıl farkedebilirim
Ayseee4238 evlatkokusu0806 hissetmemen imkansız çok fena geliyor ayaklarına kadar islanirsin gerçi benim suyum gelmedi doğum esnasında patlattılar
aslanreis evlatkokusu0806 benim ilk gebeligimde sızıntı şeklinde idrarımla gelmiş anlamamışım kontrole gidiyodum 2 günde bir 2 gün önce herşey normalken 2 gün sonra suyu bitmiş doguma alıyorum dedi sezaryen oldum herkesin foş diye gelmiyo
Gamzemutlu Bu gece 4 te yasadim cisim geldi sandım ayağı bi kalktım tutamiyorum akiyo bildigin öyle yani tutamiyosun
eylul02 Yarın doğumum var Allah nasip ederse ama suyum gelmedi yarına kadar gelmezse ameliyathane de mi suyu patlatıyorlar