Ebrulalll buradaki insanların bir kısmı düzeldiğini, bir kısmı genişlediğini ve öyle kaldığını söylüyor. Sanırım biraz yapısal. Doktorumsa ne olursa olsun deforme oluşuyor sonucta ıkınma olacak bir miktar kalıyor sonrası estetik düsünür müsünüz kalırsa dedi. Ben de takıntılıyım bu konuya sizin gibi, dogum sırasında içeriye dikiş attırıcam. 1 sene boyunca beklicem kas sıkılaştırıcı egzersizler yapıcam sıkılaşmadıysa lazer ile estetik düsünüyorum. fiyatı da cok yüksek değil. Bilginiz olsunn