RabiaYrkAcar
Ben çok farklı şeyler duyuyorum kafam çok karıştı siz neler düşünüyorsunuz özellikle bu doktorların mesai dışı Doğuma gelmemesi hakkında ? Çok fazla maddi anlamda sömürü ve gereksiz para talebi oluyormuş vs diye duydum siz ne düşünüyorsunuz