gurbetcianne97 Nazarozcan doktorların hesabına göre 4 buçuk. 24 haftalık arkadaşıma doktor 5 buçuk aylık dedi. Herkes başka birşey diyor benim de çok kafam karışıyor. 😂
gbyalcin Nazarozcan ben kafam karıştığı için günden hesaplıyorum zaten yazıyo uygulamaya girince kaç günlük olduğu 😂 yarın 21+3 te 150 günlük oluyo işte 5 aylık 😂
Mom3834 Nazarozcan haftaya 5. Ayınız doluyor 22. Haftada 6. Ay baslıyor.. burdan takip edebilirsiniz 🌸
Nazarozcan gurbetcianne97 ya hiç sorma cnm ya kafam karıştı 21 haftalık olunca mi 5 aylık olucm anlamadm
Aysegul354 Ben gün hesabı yapıyorum. Suan 174 günlük hamileyim 6 gün sonra 6.ayim biticek 7e giricem sende 150 gün olunca 5 biticek 6a giriceksin:)
Mom3834 Aysegul354 ben 183 günlük hamileyim ben 6 gün sonra 7. Aya giricem sizin 2 hafta 1 gününüz daha var :)
ratatosk Mom3834 183 günlük hamile iseniz tam 6ay 3 günlük oluyorsunuz. Hesabınızda yanlışlık var sizin. Zaten 6 ayı bitirdiniz 7.ayı yiyorsunuz.
Mom3834 Aysegul354 280:30 =9.3…. Diye çıkıyor oyle hesaplarsanız.. şöyle bakın. 27. Haftaya girince 7 ay baslıyorr zaten 27 ye girince 3. Trimester yazacak uygulamada da ordan anlarsınız 😊
Aysegul354 Mom3834 26+0 olunca 27. hafta sayıyor doktorlar :) 26+0 da 27. Haftada oluyorsunuz diye biliyorum :) 280 gün 9 ay 10 gün yapar :) aman saglikla gelsinler 😀 cok karışık
Mom3834 Aysegul354 tamam siz uygulama üzerinden kontrol ederekte gidersiniz 3. Trimestera ne zaman geçiyor bakın 🙈