Selamm kızlar 35+1 bu sabah ilk defa sabah ezanında gözümü mide boğaz yanmasıyla açtım. Midem de birşey oturuyor sanki. Gaviscon şurup içtim ama rahatlatmadı. Şimdi oturdum geçmesini bekliyorum. Her hafta yeni bir şey çıkıyor 😔
Bir de cam açık yatmama rağmen terliyorum var mı bu haftada böyle şeyler yaşayan.