zehra213 bende avusturyadayim burdada ilk 3 ay sadece alttan cihazla bakiliyor yani benim doktorum öyle yapiyor. Rahim ağzi kisaligi oldugu icin 3 aydan itibaren hem göbekden hem alttan bakmaya devam etti. Ilk kizimdada bu şekilde oldugu icin yadırgamadim sorunda yaşamadim. Göbekden göremeyebiliyorlar ilk zamanlarda. Ama kalp atışını dinletmemesi tuhaf geldi sordunuzmu hic? Sonucta onlar ekranda görürken sesini açmak bukadar zor olmasa gerek.