zehra213 Hanımlar merhaba Almanya’da yaşıyorum burada alttan muayene yapıyor 15 haftalık hamileyim daha bebeğim kalp atışını bile dinletmedi sizce alttan muayene yapması doğru mu
mutlugebeee zehra213 15 haftalıksınız ama daha hiç kalp atışını dinlemediniz mi? Doktor mu dinletmiyor yoksa kalp atışımı yok anlayamadım. Riskli durumlarda alttan muayene yapılıyor evet ama normal seyrediyorsa gebelik karından yapılıyor
Busra333 zehra213 alttan cihaz ise ben oldum çok yukarılara çıkmıyordu ama yurtdışında genelde öyle yapıyorlarmış nedense
Mehtap_93 zehra213 bende almanyadaym 3. Ayıma kadar alttan cihazla baktı sonra hep karnımdan baktı ama her muayenede hep alttanda eliyle muayene ediyo rahim ağzı kısalığı varmı diye heralde buda bana tuhaf geldi genelde türkiyede son ay yapıyolar. Bide her gittiğimde idrar testide yapılıyor sizdede öylemi ? Kalp atışlarnı banada dinletmedi bu son iki muayende dinletti 22 haftalığım ilerleyen zamanlarda dinletiyolar ilk başta değil
Sekerfasulyesi zehra213 zaten bu karından ultrason, zırt pırt hastaneye gitme olayları Türkiye de var. Yurtdışında %80 vajinal ultrason bakılıyor. Bnm doktorumda bebek büyüyene kadr 3-4 sn dinletti. Sağlıkla dünyaya gelsin. Ülkece herşeyi abarttığımız gibi bu işinde abartıyoruz bence.
Beyzabcr Valla burda gerekmedikce yapılmıyo. Sancin, riskli bir durumun yoksa 38den once yapmiyolar. Neymiş aekadas bu alman ebelerin parmaklama merakı amaclari ne acaba😁 gerekli gormuyorsaniz kendi isteginizle reddedebilirsiniz bence
Beyzabcr zehra213 hee alttan cihazla ise onu cok ilerletmiyorlar zaten esinizle iliskiye girmekten daha risksiz bir durum. Evet öneren var önermeyen var ama rahim kısalığıniza vs en kesin o sekilde bakilir benimde bi kac kez bakıldı hic bişey olmadi. Yinede karar sizin😊
zehra213 Busra333 hayır yukarıya çıkmıyor burada 8.aya kadar böyleymiş bend etmeni geldim çok saçma geldi bana
Busra333 Fatmanureser bakılıyor da durup dururken özellerde hiç bi muayenede bakılmaz hamilelik sürecinde devletteki proseduru bilemem
zehra213 Sekerfasulyesi belki size göre abartılacak bişey değil ama ilk defa anne oluyorum karnımın içimde bişey var varlığını bilmiyorum en azından kalp atışını bşr kere duysam onunla bir bağ oluşturabilirim
Fatmanureser Busra333 ben özele gidiyorum bakıyor arada ve mantar varmı diye bakmak zorundayız dediler çünkü idrarda felann çıkmaz mantar olduğu
Busra333 Fatmanureser hmmm benim çevremde hiç bakılan olmadı diyebilirim ((sadece bir arkadaşım düsük riski kanama ile devlete gitmişti o zaman baktılar )
Mercomom zehra213 yapılan muayene sizin korktuğunuz gibi olmuyor. Ultrason cihazı ile tam giriş sağlanmadan bakılıyor. Ağrı olmuyor yalnızca soğukluk hissediyorsunuz o kadar. Doktorlarınızın gerekli gördüğü şeyleri fazla düşünmeyin. İnanın korkulacak bir durum değil. Vajinal muayene her zaman daha net ve kesin sonuçlar ile cevap veriyor. Sağlıkla mutlulukla bebeğinizi büyütün 🌸
Sehryeseyda Alttan muayene dediğin çatı muayenesi mi Ultrason ile mi alttan muayene Ben alttan muayenenin yapılmasını doğru buluyorum yukarıdan sürekli karından yapilinca yetersiz geliyor ki doktoruma da anlatınca hak verdi 39 haftaligim 3 -4 kere alttan bakıldı