Sultan_12 Zeynep9120 geçmesini umut ediyorum o zaman bu sorunu yaşayan tüm Afrikalı arkadaşlarımız için 🙏🏻😁
Berra71 Sultan_12 yani limonu ortadan bölüp üstüne karbonat döküp kararan yerlere sürmekte geçiriyormuş yani ben bilmem öyle duydum unutmasam Doğumdan sonra onu yaparım 😀 umudumuz bunlar
42yasmin Abc14 hormonlar la alakalı benım koltuk altı bıkını bolgesı gobek delıgı gogus ucu hep sımsıyah. Bebegıb cinsiyetiylede alakası yok oğlumdada oldu sımdı kız ondada oldu 🤷♀️
Aleybcksz Berra71 inanmayın yıllardır her türlü şeyi denedim bi trendyoldan aldığım serum bide misty serum ikiside baya geçirdi
shinemuu duygu_ozgenc Ne kadar sobra düzeliyor. 20 gün oldu göbeğimdeki çizgi de duruyor hep kalacaj sanıyorum😓
Emineyavuz_53 shinemuu onu kesele canım cikmiyor kendinden kızımda yaşadım çok sert yapmana gerek yok boya gibi şok olursin kese yapinca 😃
duygu_ozgenc shinemuu göbekteki çizgi bi kac ayda geçmişti ama bence sıkıntı yapma neden geçmesini istiyosun ki vücudun büyük bi değişim geçirdi sonuçta ben gördükçe baktıkça mutlu oluyordum
Aleybcksz Sultan_12 benim öncedende vardı koltuk altımda şuanda misty serum kullanıyorum ve kararmalarım çok azaldı ✊🏼
Emineyavuz_53 Sultan_12 kızıma hamileyken olmuştu hatta göbeğimi ikiye bölen kapkara bi çizgi de vardı . Doğumdan sonra herşey normale döndü o çizgi de keseledim öyle gitti oğluma hamiletim onda olmadı .