38+3 ye gelen minik mucizem🤗 gündüz 3 kere üst üste nişanım geldi saat 12gibi hastaneye geldik 4cm acilmam olduğunu sancilarimin yetersiz olduğunu ama.hastaneye yatiracaklarini söylediler yavaş yavaş suni sancı vermeye başladılar saat 2 gibi falan sancılarım artmaya başladı ama.hala.yeterli düzeyde değildi saat 3falan oldu hala 4cm acilmam vardı hiç cogalmamis.sonrasinda 1saat içinde acilmam 8cm e ulaştı sancılarım çok arttı bu arada devamlı çatala cikarip indirip ikindiriyolar. 5bucuk gibi falan masaya aldılar ebeler 1saate yakın ikindirarak bebeğin kafasini görmeye çalıştı en son doktor geldi çok zordu kizlar bebeğin kafası görünüyor ama.geri kaçıyor içeri bir türlü çıkmıyor acilmam olmasına rağmen rahim duvarim çok kalınmış bebek cikamiyomus artık en son ortalığı yıkmaya basladim yapamıyorum kendimi aticam aşağı sezeryana alın beni nolur diye çünkü masaya alıp alıp geri indirdiler bebek gelmio bı turlu biraz daha yürü falan diye neyse çok uzatmayim en son saat 7bucukta doğumum oldu. 20ye yakın dikişim var ama bebeğinizi kucağınıza aldığınız zaman herşeyi unutuyorsunuz gerçekten o kadar acı ağrı püf olup.ucuyor. harika birşey bu Rabbim herkese sağlıkla hayırlı doğumlar nasip.etsin ins🤗