tunzaletuncay Merhaba hanımlar ayın 22 sinde randevum var ama sizede sorayım dedim ben 22 haftaligim bebeğimin hareketlerini kasıkta hissediyorum normalmi aynı şeyi yaşayan varmı? 🙄
zeeynepp19 tunzaletuncay yaa bende de aynı bende garipsiyordum sonra googledan baktım bebek nerede duruyor diye öyle anlayabildim normal oldugunu 😂
Gizem5901 Normal canım 27 haftalıgım hala asagılarda hissediyorum ve duzenli değil hala hareketleri bazen bugun hareket ettimi diye düşünüyorum hatırlayamadıgım oluyor gece uykularım kacıyor sonra birden bi pıt vuruyo içim rahat edıyo 😂🤦♀️