Anneler 10-12 gün sonra sezeryan doğumum olacak. Hastanem sadece 1 refakatçi alıyormuş onu da eşim olsun istiyorum. Fakat bebek emzirme olsun alt değiştirme olsun hiçbir fikrim yok. Eşimde diyor ki annem gelir halleder vs. Ama hastane öyle uzun süreli ziyaretçi tutmuyor. Annemle kalmak istemem negatif etki veriyor bana sezeryanada karşı. Eşimin annesiylede rahat edemem geriye bir tek eşim kaldı. Sizce eşimle 1 geceyi geçirebilir miyim? Tecrübeli anneler yazabilir mi? Altından kalkabilir miyim? Kafamda deli sorular.