Kızlar lütfen istanbul avrupa da iyi bi doktor ve hastane önerir misiniz doğum için ? Bakırköye gidiyorum ama doktor doğru düzgün bilgi vermiyo bişey demiyo enfeksiyon var idrar yollarımda idrar vermeme rağmen okudu okudu bişey demedi hiç hiç memnun değilim rica ediyorum bi devlet hastanesi önerin 🙏🏻 Bi de gece mesela sancım tuttu rutin olarak gittiğim hastane uzaktaysa yakındaki hastaneye mi gitmem gerekiyo ? Eğer öyleyse bi hastane de takipli olmamın ne anlamı var ? Nasıl oluyo acaba ?