Canan123 yok hayır ilki sezeryandı mecburen sezeryan oldum ama sancım vardı kanaldaydı normal yapılabilirdi 3 sene geçseydi dedi doktorum.. yaa bol sirkeli suyla gargara yapın bal zencefil limon yiyin ben öyle hafif atlattım bide full bitki çayları için günde 2 kezi geçmicek şekilde.. ama doğumda çok zorlandım hem normal maske hem n95 bide önünde yeşiller nefesim yetmedi resmen stresten zaten.. doğunca da hep 1 hafta bebeğimi maskeyle emzirdim evde hijyene dikkat ettim maskeyle gezdim yemek yapmadım bol bol su içtim.. 2 gün önce negatife döndüm şükür.. 9 günlük şuan bebeğim, çok şükür görünürde bişi yok ona test yaptırmadık.. oğlumda iyi eşimde de bişi yok yarın karantnamız bitiyor sizde stres yapmayın sakın sancılarınızı tetiklemesin Allahın izniyle herşey geçiyor gidiyor