Denizmila21 Bende 30+6 haftalık hamileyim benim bebeğim de çok hareketli sabah akşam gece yerinde durmuyo hatta bu çocuk hiç uyumuyor mu diyorum ama bence hareketli olması hareketsiz olmasından daha iyi böyle içim daha rahat ediyor varlığını hissediyorum devamlı hareketsiz olunca korkuyorum bence kötü bisey değil keyfini çıkarın sizde :)