28 ağustos da adet gördüm ve 2 Eylül’de adetim bitti uygulamada 11 Eylül de yumurtlamam var diye gozukuyo 12 Eylül’de korumasız ilişki yaşadık eşimle şuan ağzımda metalik bir tat var ve 15 Eylül’de lekelenme şeklinde 1 veya 2 damla kanamam geldi bir kaç gündür hastaydım antibiyotik içtim bugün antibiyotik içmeyi bıraktım belki metalik tat o yüzdendir diye ama halen metalik tat devam ediyo ve ara ara belim agriyo adetime 6 gün var daha ama bu belirtiler erken hamilelik belirtilerimidir yoksa benmi kuruntu yapıyorum bilemedim ki