Bilge5959 Anne adayları bişey danışmak istiyorum acil 30+1 haftalık hamileyim vajinamda kemik gibi şişlik ve çok bel sırt kasık ağrım var normal mi bu kadarı
minnakannesi1 Bilge5959 benim son haftalar fazla kilodan olmuştu vajinamda şişlik belimde ağrı filan ama 34 den sonra başlamıştı benim ki.
Bilge5959 ZEhrA_94 çok teşekkür ederim allah razı olsun korkuyorm panik yapıyorum buraya yazıp bilgi sahibi olmak iyi oluyor ilk gebeliğim biraz tedirginim
ZEhrA_94 Bilge5959 panik yapman senin içinde bebek içinde iyi değil korkma artık vajinada daha çok ağrı dha çok bel ağrısı olur
Bilge5959 minnakannesi1 teşekkür ederim iyiym gündüz temizlik falan ayakta durduğum anlamadğım için gece ağrım oluyormuş bide bu aylarda yalancı sancılar normal dedi