38+4 sık sık 2 dakikada bir gelen sancılarımla saat 4 gibi hastaneye geldim direk açılmama baktılar 6cm açılmamla gelmişim. Nstye bağladılar hemen, herşey normal ama ağrılarımın önüne asla geçemiyorum. Hemen anestezi doktorunu çağırıp epidural yaptılar o benı o kadar rahatlattıki kuş gibiydin resmen yarım saat durdum durmadım hemen dogumhaneye aldılar 8cm yaklaşık açılmam vardı. Doğumhanede kaç kere ıkındığımı hatırlamıyorum bile yapmadıgımız hareketler plateslerde cabası. Ağrıdan ölüyorum ama benım oğlanın gelesi yoktu hiç nitekim bende zaten artık sezeryana alın diye yalvarıyordum dayanılmaz bir açım vardı sürekli alttan muayenede edildiği için mafolmuştum. Baktı ki bebeğim hiç ilerlemiyor hemen spinal anezteziyle sezeryana aldılar ağrılarım saniyede durdu. Bebeğim 5dkda doğdu. Bende 20-25 dk maksimum çıktım. 3305 doğdu bebeğim. Şuan hastanedeyim yarın akşama taburcu olacağım inşallah biraz ağrılarım kesi yerinde tabiki var, ama normal doğumda çektiğim ağrının % 5i anca diyebilirim… Allah isteyen herkese nasip etsin🤲