nefizemoustafa Kizlaar 32 haftalik hamileyim her gece ayni şey oluyor sanki içimde bir ateş var öyle sicakliyorum, siz hiç yasadiniz mi normal mi?
Tulaytemurxx nefizemoustafa Ah Ahh bide bana sor ölüm gibi uyuyamiyorum esim diyor soguk ustunu ort diyorum ne sogugu yasa geldi ya hamilelik cildirmak uzereyim
ezos nefizemoustafa ah olmaz mı zaten normalde de sıkıntılı bir insanım şimdi durdugum yerde ateş iniyor su gibi oluyorum 😬 kimse bana dokunmasın istiyorum 2.5 yaşında oğlum da bana yapışık uyuyor aman sabahlar olmasın😬🙄 37+2 yiz bu arada 💥💓
lavininannesii nefizemoustafa bende 39 haftalığım yaz başından beri öyleyim kimseye sıcak gelmeyen ortam bana sıcak geliyor bunalıyorum. Normalmiş gebelikte
Merveelisa nefizemoustafa ay ben menepoza giren karılar gibiyim zaten yaz boyu çok sıcak diye dolandım ama yok başkasına soğuk olan bana gene sıcak oluyo ateşler basiyo bana 🤣
nefizemoustafa lavininannesii yani sabah falan iydide gece oldumu cekilmiyorr gercekten üstüne bir de mide yanmasi 😥
lavininannesii nefizemoustafa ah evet evet mide yanması çok fena🙄pronat diye bir şurup kullanıyorum onun için