Bunu bende çok araştırdım, zorunlu sezaryan olacağım 37 de, şu an 35 deyim ama bebek doğum kanalında, doktorum her şeye hazır ol dedi, su gelmesi mutlaka hissediliyormus, sürekli idrar var gibi, bardaktan boşalırcasına oluyormuş, tabi sızıntı gibi gelen de oluyor ama onda da idrar hissi hep olduğu için anlaşılıyor dedi arkadaşım 🤷♀️