Buketiniz29 erken değil aslında 16 ile 20 arasında hissedilmeye başlıyo. Ben 16. Haftamdan itibaren hissetmeye başlamıştım doktoruma sorduğumda hissetmeye başlamışsın. Hareketlerini takip et günde 8 kere hissetmen gerek demişti. Şuan 17 haftalığım seyirmelerini hareketlerini daha da hissetmeye başladım 🥰 annemde bizi 15. Haftasından itibarem hissetmeye başlamış bazısı erken hissederken bazısı geç hissedebiliyo o minik pıtırtılar gerçekten bebişimizmiş 😅😅❤️