Mr1517 Öncelikle bu sürecin geçici olduğunu kabul edip kendinizi rahat bırakın. Ceviz, badem, fındık, zeytin, muz, elma, armut, limon, salatalık, yoğurt, mandalina ve portakal benim bu süreçte en çok tükettiğim besinlerdi. Bir şey yemek için elinizi uzattığınızda midenizin bulanacağını ve kusacağınızı düşünmeyin ve küçük küçük sanki keyif yaparken yenen şeylermiş gibi yiyin. Mesela tv izlerken, balkonda temiz havada. Ben 3 ilaç değiştirdim ama 3 ünü de her içtiğimde kustum ve bir süre sonra kendi kararımla ilaçları da bıraktım. Kendinizi ilaç içmezsem şöyle olur böyle olur diye şartlamayın. Ben 7 kilo verdim 14 hafta boyunca çektim. İçtiğim suya kadar kustum ama bunu kendime hiç dert etmedim, stres yapmadım ve bebeğimin gelişimi çok güzel ilerledi. ☺️