Karahisarmervr kesinlikle katılıyorum, 2.çocukta ne saglık ocagı ne hastaneye gidicem yok ultrason yok kan ver hep fasa fiso eskiden insanlar herşeyi yer içerdi top gibi çocuklar doğururdular bizim zaman hamile oldun gel saglık ocagına bildir yok hastaneye kan ver hemen bi sürü ilaç kimyasalları vucuda takviye etmeye başlıyorlar, bide üstelik yok bebek küçük yok sanki dowm sendromu var insanı gerçekten psikolojik olarak yıpratıyorlar, bu böyle oldu ilk di diye ama 2. Çocukta gerçekten bu şekil olmucam