Kızlar merhaba 6+5ken alttan ultrason ile hem bebeği hem kalp atışını duyduk bugün 8 haftalık oldum ve pembe akıntı gelmesi şikayeti ile başka bir hastanenin aciline gittik. Gece olduğu için nöbetçi hekim alttan muayene etti ve kese var yolk var sac var bebeği göremedim dedi. Böyle bir şey mümkünmü ? Başına gelen var mı? Ayrıca bizim ultrasonlarımız kötü ondan göremiyor olabiliriz vs dedi. Bu hafta içi kendi doktoruma gidicem. Yardımcı olun ne olur :(