Dilaraozkn 4 hafta sonra doğum yapacağım ama eşim aşı olmadı ve zorlamakta istemiyorum ama hastaneye girmesinde sıkıntı olur mu
kkuubbrraa Dilaraozkn benim eşim de aşı olmamıştı doğuma 6 haftam var hastanede refakatçi olarak kalacak aşı olmadan olmuyormuş mecburen oldu birde iki doz aşı olmadan almıyoruz dediler
ilkgozagrimhavinim Dilaraozkn benim gittiğim hastanede refakatçiye ne aşı ne de test zorunluluğu var. Aşı olmadı testte yaptırmıcak. Hastaneden hastaneye değişiyor demekki. Sizde bi hastanenize danışın.