Benim de genetik diğer gebeliklerimde de serkulaj yapıldı, ama kapılar oldu yine, bu hamiligimde 14 hf yapıldı üstüne birkac gun once ikinci serkulaj yapıldı tekrardan, hep yattığım halde açılmalar oldu, progestan pruloton oksapar hepsini kullanıyorum. Şu an 21+,4 um hayırlısı ile dua ediyorum