Beyza00_ Kızlar merhaba kahverengi lekelenme yaşıyorum 4. Haftadan beri bugün normal günde gelen salyamsı sümükümsü akıntı gelir ya öyle gelmiş normal mi sizce
Ozlem2206 Beyza00_ gebelikte akıntılar normaldir ama rengi kokusu miktarı önemlidir en iyisi doktorunuza danışmanız
gokcekocyigit07 Beyza00_ 4.haftadan beri yazmışsınız o yüzden dedim, ihmal etmeyin mutlaka gidin, sadece akıntı ise normal ama akıntı yerine lekelenme ise gidin, ya da akıntıya idrarda yanma, ağrı, koku eşlik ediyorsa enfeksiyon olabilir
Beyza00_ gokcekocyigit07 lekelenmem için tabiki gidiyorum sürekli ilaç kullanıyorum benim sorum sadece o gelen jelimsi akıntı
gokcekocyigit07 Beyza00_ sadece saf bir akıntı ise korkamanıza gerek yok gebeliğin bir çok döneminde oluyor tabi yine doktora da sorun.