Zeyyyn tam olarak hangi konuda hevesinizi kırdı, ne oldu ? Bazen hormonlardan biz alınganlık yapabiliyoruz bende bin kere değiştirsem şu doktoru diye diye sona geldim ama adam sonuna kadar normal doğum yanlısı çıktı ve bende normal istediğim için iyiki değiştirmedim diyorum. Benimde morelimi kilodan dolayı bozuyordu bu arada yani hamile bir kadına söylenmeyecek kadar üstüme geliyordu. Kendime göre cok kiloda almadım 39dayım 16 kilocuk aldm. Neyse 37 de en son tarttıgında bana kullandığı cümle şu; anladık senin kilo durmıcak tamam 😅 ya her muayaneden çıkışımda aglıyordum. Bide aksi gibi hep ödemimin maksimum olduğu günlere denk geliyordu kontrollerim. Demem o ki çok fevri olmamak lazım 🌼