Lawyer06 Merhaba, 21. haftadayız. Karnım olması gerekenden biraz daha büyüdü. Zayıf da olduğum İçin sanırım ağırlık mı yapıyor neyse sırtım çok ağrıyor daha şimdiden 😥 bu durumu yaşayan var mı acaba ve bir çaresi falan var mı? Baya uyuyamıyorum bile 😭
Asyamira Lawyer06 bende de 27. hafta gibi başlamıştı, maalesef artarak devam etti ve gebeliğimde beni en zorlayan şey olmuştu 😏😏 doğumla birlikte kayboldu gitti 😂🐣
elifinilki27 Lawyer06 ben daha 3. ayıma yeni girdim ben bir iş yapınca bile hemen sırtım agrıyo zaten bilinmeyen ağrılarım önceden oluyordu şimdi her dakika oluyo aşşırı sıkıntılı
Lawyer06 derya46 hadi yaa, yani kalıcı bir ağrınız olmadı mı karnınızın büyümesiyle alakalı? Ben ondan korkuyorum, bebek büyüdükçe ağırlık arttıkça iyice ağrıyacak diye
derya46 Lawyer06 yoksonradan gecti cok şükür otururken arkama yastik koydum oturus pozisyonumu degistirdim hep sonradan geciyor vücut alışıyor d vitamin damlada ve magnezyum iyi geliyor duzenli kullanilirsa
Lawyer06 derya46 derya46 anladım, ben de daha dikkat etmeye çalışayım. Hemen su torbasını da deneyeyim, teşekkür ederim 🤗
Lawyer06 Asyamira 😢 zaten kasları kemikleri çok güçsüz biriyim, bana da artarak devam edecekmiş gibi geliyor, Allah dayanma gücü versin tüm annelere ne yapalım sağlıklı olsunlar da 🥺
Asyamira Lawyer06 Öyle tabikii maalesef zahmetli oluyormuş hamilelik 😏😏 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏
Lawyer06 elifinilki27 Ben zaten sıkıntılı olduğumu bildiğim için daha dikkat ediyorum hamilelikte ama yine de oluyor, siz de yine ilikli kemik suyu falan için hem bebeğe hem sizin kas ve kemiklerinize faydası olur inşallah 🙏🏻
elifinilki27 Lawyer06 teşekkür ederim tavsiyeniz için inşallah faydası olur 😊🤗 bende folik asite bayağı geç başladım o yüzden bebeğimin güçlenmesi gerekiyor umardım iyi gelir
Lawyer06 elifinilki27 ilikli kemik suyu çok faydalı, geç başladım ben de ama umarım faydası olacaktır. Kaynatın kaynatın için 😂 çorbanıza yemeğinize katın
Mom566 Lawyer06 doktorum bana magnezyum vermişti sende bir sor istersen ben kullanmadığım için fayda eder mi bilmiyorum🤦🏻♀️
annesi_ Bende 27 haftalığım bu aralar yatınca sırt ağrılarım başladı bide sandalyede uzun süre oturunca yani sert biyerde oturunca ağrıyo normaldir heralde ara ara Burun tıkanıklığı nefes darlığı bile yaşıyorum iyice bunaldım gece uykularım yok resmen sıfır gündüzleri de yine aynı şey olur diye uyuyamıyorum sabır diyorum hamilelik gerçekten çok zormuş 😞😞😞