Ayy tam da bugün yaşadığım ağrı üzerine gördüm bu postu. Kasıklarım ve göbeğim alt tarafı bugün o kadar çok acıyor ki yani ağrıdan ziyade acı çektim resmen. 25+5 haftalığım, bugün bi çıkıp alışveriş yapayım dedim, avmde ördek gibi yürüdüm adımlarımı çok açamadım baskı vardı hep kasıklarımda ☹️ çok korktum Allah’tan bu postu gördüm rahatladım. 🌸