Eceumdurmaz Ayguns ya bende 20. Haftayı beklıyordum sonra 30. Hafta derken 31+3 haftadayım 35. Beklıyom 🥰😂
Hilall35 lavininannesii bizde 39+1 olduk bugun cuma günü sezaryan günüm var ama artık çok yoruldum koca göbekle ozliycem 🙏
Ayguns Smraozn12 Drysglm98 S02_ Tulaytemurxx Elifveoglu Busradoga MinikMucizeninAnnesi FTMT nur_T Emleyla 2prens1prensesannesi7 Annebaby esmerbomba Esraa52 Iby GulcanDongel Ebru18 Ziyne Mkort24 Handan_65 Didemmmmm ❤️❤️❤️😍😍😍
lavininannesii Ayguns evet çok az kaldı😍30dan sonra geçmiyo diyolar ama ben 30dan sonrası nasıl geçti anlamadım
Zeyyyn Ayguns hepsi birer birer geçiyor son haftaya gelince insan şaşırıyıor valla sayılı gün çabuk geçer derler gerçekten öyle 36+2 deyiz artık dıyor gelicem hazır ol 1 ay sonra bile evimizdeki ses olucak 😊😊
Ayguns Zeyyyn benim ilki çok yavaş geçmişti ama bu hamiliğimde çabuk geçiyor evde bi afacanım var malum nasıl akşam oluyor anlamıyorum bile 😄