Sedaykut16 7+3 haftalık gebeyim lekelenmem var 2 gündür hastaneye gittik idrar yolu enfeksiyonu dediler alttan muayene istediler yaptırmadım kendi doktoruma pazartesi için randevum var benim gibi olanlar var mı çok korkuyorum 😞
Buketygz Sedaykut16 tam 7 haftalıkken benimde lekelenmem oldu hafif bir kanama hemen acile gittim vajinal ultrasonla bakıldı kan birikintisi olmuş kesenin yanında, 3 aylığın dolana kadar yat dinlen gerekmediği sürece hiç birşey yapma dedi doktor. İki hafta hiç bir şeyim yoktu sonra 9. Haftamda tekrar oldu yine doktora gittim aynısını söylediler şuan 14 haftalık oldum allahıma şükür hiç birşey yok. Ama vajinal ultrasonla baktırmalısın bence bunda kötü birşey yok canım içini ferah tut :)
ENK Sedaykut16 kuzum korkulacak birsey yok progestan vermişler sana ağız yoluyla alman için progestan oldukça etkili bir ilaçtır kanama lekelenmeyi durdurur ve düşük tehdidini ortadan kaldırır senin yapacağın tek şey ayağının altına yastık koyup bütün gün uzanman ve bol su tuketmen gerek Allah’ın izniyle hicbirsey olmaz canım
gokcekocyigit07 Alttan neden muayene olmadınız? İlaç verdiyse kullanın, tabi kendi doktorunuza da gidin, bol su tüketin, geçmiş olsun
Elifgoktug1 Sedaykut16 5 haftalikti kanamam oldu baslarda leke leke damla damla idi sonra parca geldi ben düştü sandım ağrıli şekilde hastaneye gittim alttan muayene oldum normal muayene de oldum p ile başlayan bir iğne yapıldı ve artı olarak progestan fitil verildi şuan 13 haftalık olcaz gece 12 olunca … ağrı dışında sorunum yok ama yatıyorum yata yata geldik bu zamana inşallah sağ salim aliriz kucağımıza bebisleri🙏🥰
Asena17 Sedaykut16 igne yapilie diye biliyorum ama bilemedim sen yine de yat dinlen doktorun gelene kadar sakin ol stres yapma daha cok tetikler
Sedaykut16 Duy_gu Duy_gu kahverengi renkte kırmızı değil ara ara geliyor neden olduğunu anlamıyorum ilk gebeliğim
Lawyer06 Sedaykut16 benim de 10. Haftada kendimi yorunca gelmişti kahverengi leke.Bebekte kesede rahimde hiçbir sorun yoktu. Yine de önlem amaçlı progestan veriyorlarmış. Bir ay kullandım sonra bıraktırdı doktorum. Sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Kahverengi leke pek zararlı olmazmış.
ArenAsilmomm Sedaykut16 fitil olarak mı hap olarak mı? Geçer inş bol bol yat dinlen progestan kesiyor zaten hemen☺️
Badosss Progestan iğnenin çok faydası var benimde 7 haftalıkken lekelenme tarzında kanamam vardı hergün kalçadan bi iğne vuruyordum ve gün içinde lavabo haricinde ayağa kalkmadım sürekli uzan dinlen stresten uzak dur uzanırken ayaklarının altına bi yastık koy
Sedaykut16 Badosss bende uzanıyorum ayağımın altında yastıkta var hepsini yapıyorum ama çok korkuyorum maalesef
Btl0642 Badosss Bende igne vuruldum suan yatıyorum ara ara leke geliyor sendede oluyormuş cumartesi gidecem eğer kanamam olmazsa 6 + 2 haftalık
ArenAsilmomm Sedaykut16 anladım canım. Benim doktorum fitil olarak verdi daha etkiliymiş. Bide hapın yan etkileri var dedi baş dönmesi mide bulantısı gibi inş sende olmaz
Sedaykut16 Lawyer06 benim de inşallah öyledir bakalım artık endişe ediyorum sürekli bişey olacak diye
Lawyer06 Sedaykut16 bence biraz fazla kendini yorunca ayakta kalınca ağır taşıyınca falan oluyor. Yani bende öyle oldu. Çevremde de duydum, temizlik yaptım geldi diyen. Yoruyorsanız kendinizi dikkat edin