Seherkarakaya Bayanlar 8+4 gebeyim düşük riskim var hamile oldugumdan beri 8 kılo verdım hiç bişi yiyemiyorum benım gibi sorun yaşayan oldumu acaba
TugceTekin123 Seherkarakaya ben yaşadım canım. Kanamam oldu gittim düşük riskin var dediler iğne yaptılar. Yemek yapmaya dahi kalkmayacaksın dediler agrılarım oldu çok şükür 30 haftalık hamileyim şuan bende kilo verdim 4 5 kg kadar sonra toparladım
Zehraspl Seherkarakaya canim o dusuk riski bendede var 2.gebeligim ilkindede vardi bulantiyada hala cozum bulamadim valla 4 kilo aldim onuda geri verdim kusmaktan bulantiya cozumu olan varsa banada deyin hele nolur acliktan olcem nerdeyse yedigim mideye inmeden cikiyo biktimm☹️☹️😔😔
Seherkarakaya Misa34 kan uyuşmazlıgı var bizde iğne olmam gerekıyomus ilk gebelıgımde ama olmamısım suan oldum 10 gun yatıcaksın kalkmadan dedi onuda yaptım suan sorun gözükmüyo ama düşük riskim halen olabilirmiş
Seherkarakaya Zlyhky aşırı miğdem bulanıyo asla bişey yiyemıyodum doktor miğde bulantısı için ilaç verdi bulantım azaldı ama iştahım tam anlamıyla yerine gelmiş sayılmaz sadece aksam yemegını güzel yiyebiliyorum gerisi yok malesef
Zlyhky Seherkarakaya Ayyy ne çektim o bulantidan oturup ağladıgimi biliyorum bana da ev kokuyordu ne yesem kusuyordum ilk zaman lar bebeğin kilo alımı sorunu olmaz sıkma canini
Zlyhky Sürekli yat denildigi gibi ayaklarını yuksek de tut direncini artıracak şeyler ye inşallah sorun olmaz