Mery94 Ben 12 haftalik oldum hala nazardan korkuyorum ama böylede yasanmazki nezaman paylasabilirimki risk herzaman yokmu zaten rabbim ne derse o olur yani ama kafam karisk paylasma diyo ailem
Liyuzamom Mery94 ben 5. Ayda paylaştım 🤷 Bende nazara inanırım ama zaten tek sosyal medya da görmüyorki insanlar bizi dışarda da görüyor. Sen güzelce duanı et Allah’ına sığın gerisini düşünme inşaAllah bi şey olmaz
Mery94 deletedmom87894 beynim karisdi cidden artik yani hevesim kalmadi biseyi kimseyle paylasmak allahtan burasida var ozaman birbrmzedemi nazar edios yani burda mesela birlikde üzülüp seviniyoruz nebilim yaa ne varsa su akrabalarin sacmaliklarinda var
hsqldnbebeqm Mery94 nazardan değildir canım ozamana kadar gebelik anca netleşiyor ilk 3.4 ay çok önemli hem bebek hem anne için. Kimi geç öğreniyor vs.
Misa34 Mery94 instda paylaSmadm paylasmamda . Watsapp durumumda paylastm oda zaten yabanci yok hep ailem
Babyandmom_ Mery94 yani instada kimsem yok sayfa bile takip etmiyorum diyorsunuz çok merak ettim yanlış anlamayın ama ne diye orada paylaşma gereği duyuyorsunuz?🙄☺️
gokcekocyigit07 35′deyim hiç bir yerde paylaşmadım, ailelere bile epey sonra söyledik, bir çok kişide daha bilmiyor 😂
nurunhayali Bende 12 haftalığım aileler ve yakın arkadaşlarım biliyor paylaşmadım pek düşünmüyorum herkes bilse nolur bilmese nolur doğurunca paylaşırım belki🤣🤭
Mkazel Mery94 37 hafta icerisindeyim hala paylasmadim paylasmayida dusunmuyorum hele hele bebek dogunca yuzune emojili paylaşımlar yada sdce elini ayagini foto cekip atmakda hic benlik değil gereksiz buluyorum ama paylasanlara da anlayisli karsiliyorum 😊
Beyzabcr Mkazel emoji koymak nedir ya Allahım o kadar saçma geliyorki bana amac ne oluyor acaba orda.d
Kubraozd Mkazel ahaha kesinlikle öyle emoji koymanın saçmalığını bende anlamıyorum kesinlikle yaa emoji koyacaksın hiç paylaşma.Bide hamileliği abartanlar var abartma kardeşim paylaşıyorsan göze göze sokma çocuğu olmayan insanların günahına girermiyim acaba içi gider mi diye düşünen hiç yok.Abartacak ne var diyorum bazen hayattaki tek başarın çocuk çıkarmak mı demek geliyor içinden.