39+3 olduk.. nişan sancı su vs hiç bi belirti yok.. yalancı sancı bile yok.. ilk doğumum 41+3 de suni sancıyla 2. Doğumum 40+1 de kendi sancımla oldu. Yine normal istiyorum suyu seli iyiyse beklemek istiyorum bakalım yarın kontrol var doktor ne diyecek..