zeynnn5441
34 haftalık hamileyim ve adanalıyım. Her türlü sakatat yedim. Haftada bir iki fark etmez. Canım istediği sürece kola da içtim, çay da kahve de. Cips de yedim, ciğer de, çilek de. Çok şükür hiçbir sorun da yaşamadım. Abartmayın bu kadar. O çok sağlıklı olmazsa olmaz dediğimiz şeyleri eskiden bulup yiyebiliyorlar mıydı ya da zararlı denilen şeyi biliyorlar mıydı? Hangimiz eksiğiz ya da fazlayız. Aşırılığa kaçmayıp 3 öğün yemediğiniz sürece bu kadar dert edecek bir şey yok. 😊