evlatkokusu0806 Yatıyordum bir anda kapı açılma sesi duydum eşimi uyandırdım Bi baktık koli devrilmiş benim zaten ağrım vardı uyuyamamıştım iyice kastım kendimi ödüm bir tarafım da geziyorum zaten 1.
Filiz1 evlatkokusu0806 sizin yine iyi ben yarım saat önce yaşadım bahce katında oturuyorum dışarıya camasırları astım içeriye girdim eşimde içeriye girdi biraz oturdu sonra eşim lavaboya gitti bahcenin demir korkuluk kapısını acık bırakmış normalde onu kilitliyorum dışarıyla işim bitince normal salondaki bahce kapısını hava sıcak diye yatana kadar acık bırakıyoruz ama kapı korkuluğunu hep kapatırız eşimde acık unutmuş o lavabodayken ben içerde oturuyodum bi baktım eve biri daldı kardeşimle kavga ettik kaçtım ayağımı kırdım atlarken burdan cıkabilir miyim dedi öylece şok gecirdim adam bana saldıracak sandım ne gidebiliyorum nede bişey yapabiliyorum iki defa eşime seslendim gelmedi üçüncüsünde lavabonun kapısına koştum gel biri eve girdi dedim eşimde neye uğradığını şaşırdı evin içinde bi adam ağlıyo ayağımı kırdım diye eşim kapıya cıkardı ambulansı aradılar falan ama ben o kadar korkttum ki ağlamaktan öldüm şoku yeni atlattım cidden onun korkusu şoku cok kötüydü eşim diyo sesin az geliyodu normal cagırır gibi seslendin bende hayır avaz avaz bagırdım seni çağırırken dedim
Anne_N Benim eşim yurt dışında çalışıyor. Geçen gece saat 3 e doğru kapı çaldı. Kalktım merdivende ışık var ama kimse yok. Sonra ışık söndü. Sanki karanlıkta biri hareket ediyor. Kapıyı kilitledim defalarca balkonları da. Ama korktum çok. Yalnızlık çok zor
Anne_N İzmit kocaeli de yaşıyorum. Kim olduğunu bilmiyorum. Uykudan öyle uyanmak çok kötüydü. Eşim olması mümkün değil o yurt dışında. Korktuğumla kaldım. Umarım tekrar olmaz
elifinilki27 Anne_N bence kapınızın önüne eşinizin ayakkabısını koyun ve bi odanın ışığını falan açık bırakın bence
Filiz1 Anne_N cok teşekkür ederim cidden cok kötüydü gecen sene evime hırsız girmişti onun travmasını yaşıyorum hala rüyamda sürekli hırsız görüyorum ya evde ya kapının önünde görüyorum haftada muhakkak 1 yada 2 defa rüyamda hırsız görüyorum bu ikinci travmam oldu hatta dün bile rüyamda eve hırsız girdiğini görüyodum bu aksam başıma böyle bişey geldi
Hilall35 Anne_N canım rabbim kötülüklerden korusun. Dua etmeden yatma. Bende uyurken sanki biri saçımı kesiyormuş gibu çıt çıt sesi duydum tam kulağım dibinde bismillah diye irkildim cok korkarım boyle şeylerden
Anne_N Hilall35 Allah korusun hepimizi. Annem ilk çocuğunu korkudan düşürmüş. O yüzden korkmak en son istediğim şey. Uyumadan okuyorum duaları. Acaba rüyamda mı çaldı kapı dedim ilk. Ama baktım otomatik yanıyor. Birşey oldu ama anlayamadım. Artık tüm kilitleri çeviriyorum.
Anne_N incisu Eşimin evde olmadığını bilen birimi ,sarhoş mu, yanlışlıkla mı çaldı ben de anlamadım. Ama ışık söndükten sonra da bir süre hareket farkettim. Ya da bana öyle geldi. Kapıyı zorlayacak diye sabaha kadar uyuyamadım. Teşekkür ediyorum
Anne_N elifinilki27 Melesef dışarı ayakkabı bırakmamız yasak sitede. Ama ışık olabilir. Teşekkür ediyorum