aslisevinc35
aslisevinc35 bende ilk gebeligimde kalp anomalisi yaşadım ve 16. Haftada kaybettim bebeğimi, çok zor bi süreç çok zor bir durum. Sizi anlayabiliyorum, bu haftalara gelmişsiniz inşallah doğumdan sonra ameliyat filan olur ve sağlığına kavuşur yavrunuz..🙏