Kubraargun Güzel anneler kız cocukları ultrasonda hep bacak bacak üstüne mi atar😂 cinsiyeti zor mu gösterir kaç haftadır öyle ultrasonda
Melistosum Kubraargun Canım ben hemen öğrendim çok rahat yatıyor umrunda değil açmış orasını burasını ağzını yediğimin kızı 🧿😀🌺
bayangulucuk35 Kubraargun ben 12.haftadan beri kızım olcagnı ögrendim. Bide ikiz bebeklerim hiç öyle bişey gormedik otrasonda😂
Hhilall37 Kubraargun 12 de %70 dedi doktorumuz 16 da kesinleşti. Minik kızım beni merakta bırakmadı 🌺
Handan_65 Kubraargun Benimkide kız olacak 😀 cinsiyeti partisi istedim ama bir türlü olmadı dayanamadık baktık eşimle video falan çektik okadar
Mrv1007 Kubraargun ben 12+4′te ikili taramada öğrendim kızım olacağını ☺️ daha erken tabi doktorum 16′dan önce kesin diyemem ama kesine yakın kız dedi, bakalım değişecek mi ☺️
Aylinak1n Kubraargun benimki bağdaş kurmuştu göstermedi ilk gittiğimizde 😅 gerçi 36ya geldim yüzünü bi kere bile göremedim 😑
DemetF Kubraargun ben 12.haftamda ogrendim bacak bacak ustune atmiyor el kol ayak hep oynuyor hareketli bir cocuk 💖