mathildaa canım renniymiş gavisconmuş hikaye ben neler çektim ilk hamıleliğimde doktorun famodin 40 mg yazmıstı odur budur hıc unutamadım ismini şuan yine hamıleyım ve her gece yatarken içiyorum bu ilaç olmasa ölürüm kesınlıkle doktoruna sor ve al bana dua edersin o kadar emin konuşuyorum çünkü nasıl bişey olduğunu çok iyi biliyorum kesin kullan.